Diagnostyka paliwa w samochodzie

Opublikowany Autor adminDodaj komentarz

2015_Audi_Q3_2.0_TDI_quattro_Facelift_Typ_8U_Tankeinfuellstutzen_AdBlueWykorzystywane w diagnostyce pecety jako moduły numerycznych systemów automatyki są dosadnie wiązane z budynkiem badań bądź pośrednio zapisują rezultaty eksperymentów albo służą do wstępnego fabrykowania nowinek na torach pomiarowych, m.in. ustrój Venus. W tym ustroju sygnały z czujników rozdysponowanych w samochodzie są wyprowadzane z instalacji elektryczno-elektronicznej do wtyków gniazd diagnostycznych, zrzeszanych z urządzeniami postępowania diagnostycznego. Moduły pomiarowe są gruntem systemu.

Interfejs eksploatatora układu, przekazuje obrazy egzaminów badań. Układ jest tak zrealizowany, iż może być rozbudowywany generycznymi mikroprocesorami tudzież podzespołami dojścia i wyjścia. Cały osprzęt komputerowy jest na etacie w sieci, dopuszczając na alternację danych między postępowaniami i składnikami ustroju. Diagnostyka układu zapłonowego obejmuje analizę indywidualnych przebiegów niskiego naprężenia, wysokiego napięcia i sylwetki kata zacieśnienia styków w funkcji szybkości obrotowej motoru.

Jak sprawdzić jakość paliwa?

Diagnostyka wtrysku i spopielania pozwala na analizę efektów badań diagnostycznych wtrysku paliwa i spopielania mazie w napędach z Zs, mierząc ciśnienie w przegródce spalania napędu, ciśnienie w przewodzie paliwa przed wtryskiwacz, wznios iglicy wtryskiwacza tudzież zgiełk. Zapisywana jest niepowtarzalność: ciśnień szybkozmiennych w przegródce spalania, optymalnego ciśnienia spalania, wykresów indykatorowych, pospolitego ciśnienia indykowanego zdawkowych wykresów indykatorowych, statystycznego ciśnienia indykowanego zdawkowych wykresów indykatorowych oraz ciśnienia paliwa w kablu przed wtryskiwaczem.

Spisuje się także zbir opóźnienia samozapłonu, zbir trwania wtrysku, kat poczatku kremowania, dręczyciel dynamicznego poczatku tłoczenia paliwa, dynamikę przyrastania ciśnienia w przegródce spalania czy też ciśnienie dźwięku jako metron wrzasku napędu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *